// Dreamer
//Dreamer
refresh Myself Twitter Instagram



Hi there, welcome to my old boring blog. Feel free to read some of my posts and navigate around here :)




Debacle 2014.


Assalamualaikum.

Almost one year aku tak post. Berguni sawang weh. Counting...7 days more nak masuk 2015. Wthefrog. kenapa lamvat gila. KENAPA CEPAT GILAA? 2015 is coming dan dgn rasminya aku mangsa kedua PT3. fast and furious betui..hahaha. i still need to prepare my mental and physical. Tak ready wehh. nak tak nak kena jugak dong.

Cakap pasal 2014, heh. lil bit tough. Mana nak ngadap mulut org mengata, mana nak maintain result exam, urghhh. But it's thirah heree. nasib telinga aku ni kebal jgk. Just let it goooo, let it gooo cant handle it anymoreee. Lantak pi mu laaa. 2014 totally meant. Tahun yg mematangkan sikit aku dri thun lps. Hahahaha. SIKIT. well at least aku tau mana kawan mana lawan mana sawan. sawan tu geng aku laa. Hahahah. 2014 jgk jadikan twinssss. Azlin Syazwani Rozaime. A girl that i totally "wow" with her soft speak, muka ayu, lawa. Gila wehh lembut gilaa. Hahah but just at first sight. lama2, ceh bapok jgk dia ni. Ahahah. And now, idk since bulan keberapa ntah, shes part of my twins. Since that jgk, banyak ribut taufan membadai jiwa raga kami. Cehh ayat puih. tapi nasiblaa jabatan meteorologi ckp ribut taufan tu angin sepoi2 bahasa ja. tk goyah pun kami. Ayat sastera mohon paham. 2014 jgk, something or maybe..someones 'interrupting'. Satu perkataan, berpuluh makna, beratus cerita dan beribu emosi sama2 aku dgn twinsss rasa. but its okay pengalaman mematangkan. 2014 jgk, bagi aku rasa benda pahit. Kelat. gig thanks sekali lagi bagi kak2 yg berjasa. and big shit untuk bdk2 yg bagi malapetaka. puas laa kot noh tgk org kena lucut jawatan. SYOK LA TU. apa2pun, last day school part best. Dan paling kelat.

Many bad and good things happened for a reason. Allah dah tentukan. Baik buruk aku reda. tahun baru azam baru. Azam apa tu? biarla rahsiaa. Kehkeh. boleh jalan ka? Doakan. Insyaallah. rabbi yassir wala tuaasir. Insyaallah Allah akan permudahkan. 2015. Aku xtau apa akan jadi, tapi sejak dua menjak ni i felt lil bit worried. No. It's much ntah mimpi yg bkn2. aku taktau benda apa yg aku risaukan sgt. Tapi ingat Allah. Dia takkan menguji melebihi apa yang kita boleh tanggung. Doakan aku boleh straight As dgn usaha aku sendiri. Boleh capai apa yg aku azam. Amin.

Bye 2014, will miss you. thankyou for every tough day :) Alhamdulillah. Allah beri aku peluang merasa nikmat tahun 2014.






Post a Comment