// Dreamer
//Dreamer
refresh Myself Twitter Instagram



Hi there, welcome to my old boring blog. Feel free to read some of my posts and navigate around here :)




With twinsss🌹


Assalamualaikum..since lama tk update harini nak updateeeee.

Akhirnya tamat juaa form1 aku kat smksik. Walaupun sklh tu bkn sklh pilihan aku, but I have 'to'. Kenangan? Eii geli pulak nak tulis, cam ajet2 10 tahun duk kat situ. Hahahah. Alhamdulillah, all okay duk kat situ. Harini nak cer psl twinsss aku. Wahahahah, kompom kembang depa.

Cuti ni, baru2 ni, takla baru sgt, tapi baru la jgk, ya ka? Ya la. Aku gi convo UUM, yg best sleepover umah zila wooo. UNPLANNED. Act, nak pi balik ja, tup2 malam nak gi tu zila call kata ke nak tidoq, kezuttt cek. Terdiam sat. Dpendekkam cerito, dpt jgk tidoq umah zila. Anith ngn aku. Kami tolak kul 9/10 smpai umah zila kul 12 tgh mlm, hahahaha. Kami tiga tidoq pukoi 2 pgi. Wehihi. Mkn junk food sebelum tidoq, perghh baik utk kesihatan, moha thu dok? Hahaha. Antara pic yg kami tangkap time convocation uum dgn kat blik kami tidoq.



With anith athirah. Musuh jdi kwn, :* uolsss dont know the story. Khikhi




Macam gi kem tak bertauliah ja..




Okay dan lagi. Peaceee!




Dekat uum. Zilaa..mcm kembaq ja, mcm kembaq ja. Heheh. Baju mmg plan nak pkai sama. Harap maklong.




Gadis melayu terakhir, akhir, khir, hir, ir, r,.......




Twinsss. 




Dgn Yang berkonvo. Tgk kepala kami duaa.. Muka pasrah.




Kay last. Hari kedua kat umah zila..caption pic : kanak2 ayaq wana pink. Pinkyy, Matchingg, perfectoo! Hahahha




Rare. Ni kayuh betui..kayuh 500 meter. Bkn model jaa..hahahah


Okay,, tenkiu byk2 zila dgn family hg..terima kasihh bagi kami tidoq, mkn, minum. Heheh..kay dah la yu, aku bkn jenis karang 10 perenggan. Byee.assalamualaikum. 









Post a Comment